620 -> 220 engine swap

Konstruojat, modifikuojat ar dar ką nors darot ir reikia pagalbos arba norit parodyt kitiems ką padarėt? Dalinkites šia informacija čia.
Post Reply
uniusz
Posts: 3
Joined: Wed Jan 02, 2013 10:43 pm
Automobilis: 22oturbo

620 -> 220 engine swap

Post by uniusz » Wed Jan 02, 2013 10:57 pm

Sveiki,
priplanavau tokia dela: turiu 220 coupe 91metu. varyklis 220 100kw.
ir turiu pilna, graziai islupta turbo varykli su deze is 620ti.

Idomu isgirsti entuziastu nuomones: ar viskas tiks? ar niekas netiks? ar langviau pilnai perkelti varykli, ar lengviau permesti vryklio vidurius, ismetima su turbo ir galva. kas su elektronine dalimi? imobilaizeris, pravodke.
kas su pusasiais, stapdziais?
Na ir siaip idomu isgirsti ar apsimoka tokiom nesamones uzsiimineti :)

User avatar
Mirtininkas
Forumo asas!
Posts: 3488
Joined: Wed Apr 11, 2007 9:13 pm
Automobilis: R420 Tourer
Location: Vilnius

Re: 620 -> 220 engine swap

Post by Mirtininkas » Wed Jan 02, 2013 11:25 pm

Sveikas, butinai parodyk fotkes kupo, nemaciau dar 91 metu :) Gal pas tave ten apskritai M serijos variklis stovi? :)

Pasiskaityk cia ka as dariau 620 > 420 swapu:
viewtopic.php?f=40&t=6396&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;

Anglu forume buvau surases ka tiksliai dariau, tai dabar tik isversiu i LT:
Variklis nuo galvos iki karterio viskas nuo 620Ti, tik laikiklis su pagalve salia dirzu perkeltas nuo 2.0 atmosferinio variklio. Reikejo padidinti skyles tvirtinimo, 10lt uz tai paeme berods :)
Kelmas vandens pompos, generatoriaus ir pan uzdetas nuo atmosferinio variklio nes jame nebuvo kondiskes siurblio.
Smagratis - Ti
Pavaru deze - Ti (del to kad turi Torseno LSD, bei perdaryta is hidraulines i trosine sankaba (viska nuemiau nuo atmosferinio dezes).
Pusasiai - palik tuos pacius, laikys puikiai.
Sankaba - Ti
Ipurskimo kolektorius - Ti
ECU - Ti Naudojau MKC101600 kur signalizacijos pultelis 1 mygtuko, tokiam 600iniame nebuvo imobilaizerio. Jei pas tave su imobilaizeriu - teks isoperuoti, Jonavoj siule uz 150lt.
Pagalves - viskas tinka nuo atmosferinio.
Radiatorius - kazka teks mastyti, as dejau nuo 220 Turbo, turiu dar 1 bloga, gal kas restauruoja korius.
Interkuleris ir slangos - IC pirktas nuo 220 Turbo, slangos - miksas nuo Ti ir 220 coupe turbo
Radiatoriaus ventiliatorius - pirktas nuo 220 coupe turbo.
Variklio laidynas - paliktas atmosferinio, tik reikes isigyti manual boost controller (pigus daiktas, Ebay).
Turba - Ti
Ismetimas - kolektorius nuo Ti, kelnes ir gofra nuo Ti, katalizatorius/rezonatorius nuo atmosferiko tik nupjautas bei privirintas 180 laipsniu kampu, kad atitiktu tvirtinimas, likes vamzdis paliktas nuo atmosferiko :x
420 tourer

Post Reply