Perku Rover - ką žiūrėti?

Čia galite kurti kitas temas, kurios susijusios su autotransportu.

Moderatorius: Kazys

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 2:09 pm

Gerb. naujokams, pirkėjams, info ieškotojams ir pan. Šioje temoje bus pateikti trumpi aprašymai-apibendrinimai apie skirtingų klasių Rover automobilius. Aptartos pagrindinės problemos, + ir -.


Žiūrėti žemiau:

Rover 600
Rover 400
Rover 200
Rover 800
Rover 75
2.0 L serijos Rover dyzelinis variklis


Daugiau informacijos:
http://www.rover-klubas.net/phpBB-2.0.1 ... sc&start=0

Prieš perkant Rover 75:
http://rover75klubas.lt/rover_plugins/f ... c.php?1437

PAIEŠKA:
http://www.rover-klubas.net/phpBB-2.0.1 ... search.php

TEMA PILDOMA.
Paskutinį kartą redagavo Kazys Sek Rgs 04, 2011 7:59 pm. Iš viso redaguota 9 kartus.
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Add
 

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 6:33 pm

Rover 600 – Honda Accord pagrindu gamintas automobilis 93 – 99 metais. Ieškant atitikmenų tarp šių modelių viskas tinka idealiai išskyrus isorinę dalį, t.y. priekį, galą ir galines dureles. Viskas kitkas tinka ideliai.
Visi benzininiai varikliai – Hondos, išskyrus roverinį 2.0 turbo 147kw. Dyzelinis variklis 77kw – irgi Roverio. Accord/Civic modeliai iki ~2000 metų irgi naudojo tik Rover dyzelinius variklius.

Rover 600 modeliai turi pomegi rūdyti, dažnai lūžta apatiniai priekiniai šarnyrai, priekinės lempos gana brangios, stiklines ir niekur nebegaminamos. Dalių kainos nebrangios, kaip ir minėta - viskas tinka nuo Hondos. Žiūrėti priekinius langų pakelėjus - jų ratukai plastmasiniai todėl dažnai lūžta. Dyzelių ir turbobenzinų kulisos iškleba, reikia keisti įvores (Pavarų svirtis būna labai išmalta). Galiniai stabdžių suportai irgi silpnoka vieta.

2.0 turbo roverinis 147kw variklis. Patvarus variklis, tikrinti kaip ir visus kitus turbininius automobilius. Silpnokos pavarų dėžės – sudyla guoliai, kitkas laiko gerai.
2.3 hondinis variklis – bene prasčiausias hondos variklis, ypač silpnos galvos.
1.8-2.0 hondinis varikliai – jokių priekaištų, tiesiog neužmušami varikliai.

Automatine pavaru dežė montuojama tik su hondiniais varikliais.

Ratų išmatavimai 4x114.3, ET 35, centrinė 64mm. Tinka nuo Rover 800, Honda Accord ir Prelude.

Priekiniai stabdžių diskai būna 2 rūšių – 2.0 turbo ir 2.3 naudoja 282mm, visi kiti 262mm. Galiniai diskai pas visus vienodi – 239mm. Būgninių stabdžių nebūna.


Mirtininkas (c)
Paskutinį kartą redagavo Kazys Sek Rgs 04, 2011 7:11 pm. Iš viso redaguota 5 kartus.
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 6:34 pm

Rover 400
Automobilis gamintas 95 – 99 metais. Kaip analogas galėtų būti Honda Civic, liaudyje vadinamas 5.5 kartos. Tačiau detalės aklai neatitiks kaip tarp 600 modelio ir Accordo. Galima sakyti, kad pagrinde pakaba ir salonas atitinka minetam Civicui.

Visi šiame modelyje naudojami varikliai buvo roverio ir pavarų dėžės mechaninės, išskyrus 1.6l benzininį variklį su automatine pavarų dėže, čia jau Hondos agregatai.

Iš kitų dažniausiai pasitaikančių problemų galima paminėti rūdis bei salono ventiliatoriaus varžas, nukritusias lubas ir pan. Detalių kainos nėra didelės, pakaba tikrai ne silpna, lempos gaminamos Taivanyje ir pan, todėl "deficitinių" ar brangių dalių šiame automobilyje nerasite.

Aišku, didžiausia šio modelio problema yra benzininiai 1.4 ir 1.6 K serijos Rover varikliai, kurie turi gamyklinį broką - galvos tarpinę. Prieš perkant automobili su minėtais varikliais būtina patikrinti aušinimo sistemą – ar išplėtimo bakelyje yra pakankamai skysčio, ar jis švarus, ar nėra tepalo – aušinimo skysčio košės. Ar ant tepalo dangtelio nėra baltu/geltonų nuosėdų. Nuo 2005 metų yra išleista metalinė galvos tarpinė MLS (multi layer steel), kuri išgydo šio variklio gamyklinį broką. Ją pakeisti nėra sunku, bet vis tiek reikia žinių ir viską privaloma daryti GRIEŽTAI pagal gamintojo nurodymus, todėl į pirma pasitaikiusį "golfų" autoservisą tikrai siūlome nevažiuoti.

Verta įsidėmėti, kad 2.0 100kw benzininis T serijos ir 2.0 dyzelinis L serijos varikliai šių problemų neturi!

Ratų išmatavimai 4x100, ET 35-38, centrinė 56mm. Tinka nuo Rover 200, Honda Civic modelių ir daugelio kitų modelių.

Automobilio metus dalinai galite atspėti pagal tam tikras žymes. 96-97 metu modeliai naudoja geltonus priekinių ir galinių lempų posūkius, nuo 98 metu eina jau pilki/balti posūkiai. Nuo 98 metų visi Rover automobiliai ant bagažines žymimi tik 200/400/600/800, iki šių metų žymėjimas ėjo pagal variklio darbinį turį, pvz 214, 414, 416, 620, 827 ir t.t.

Mirtininkas (c)
Paskutinį kartą redagavo Kazys Sek Rgs 04, 2011 7:12 pm. Iš viso redaguota 4 kartus.
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 6:40 pm

Rover 200

Automobilis gamintas 95 – 99 metais, dėl kebulo formos liaudyje vadinamas burbulu. Analogu su Honda beveik nėra, dėl bendrai naudojamų variklių galima dalių ieškoti 400 modelyje. Buvo gamintas tik hatchbecko kebulu, 3 arba 5 durų.
Tai mažiausias iš visų Roveriu (Rover 100 neskaitau, nes jis ypač retas Lietuvoje), todėl šiame modelyje bus ir mažiausiai prabangos. Nors kondicionierius, ABS gana dažnas dalykas, tačiau odinį saloną jau retai kur pamatysime. Dėl mažo svorio tai pakankamai greitas miesto automobilis.
200 modelyje naudojami tik Rover gamybos varikliai, Hondos variklių nebūna. Automatinė pavarų dežė – variatorius būna tik su 1.6 varikliu. Galingiausias montuojamas variklis - 1.8 K serijos su kintamos padėties vožtuvais – VVC (Variable Valve Control) turi 145 ag. Šį modelį gatvėje galime atskirti pagal ant bagažinės esantį užrasą – 200 Vi.
Verta atkreipti dėmesį į rūdis, kaip ir į 400 modelyje į salono ventiliatoriaus varžas, dažnai susibanguoja durų apdailos, nukrenta salono lubos. Be variklio problemų, kitų išsiskiriančių bėdų automobilis neturi. Detalių kainos nėra didelės, kebulo dalys irgi nebrangios.
Pagrindinė šio modelio problema yra benzininiai 1.1, 1.4, 1.6 ir 1.8 K serijos Rover varikliai, kurie turi gamykliną broka - galvos tarpine. Prieš perkant automobili su minėtais varikliais būtina patikrinti aušinimo sistemą – ar išplėtimo bakelyje yra pakankamai skysčio, ar jis švarus, ar nėra tepalo – aušinimo skysčio košės. Ar ant tepalo dangtelio nėra baltu/geltonų nuosėdų. Nuo 2005 metų yra išleista metalinė galvos tarpinė MLS (multi layer steel), kuri išgydo šio variklio gamyklinį broką. Ją pakeisti nėra sunku, bet vis tiek reikia žinių ir viską privaloma daryti GRIEŽTAI pagal gamintojo nurodymus, todėl į pirma pasitaikiusį "golfų" autoservisą tikrai siūlome nevažiuoti.
Verta įsidėmėti, kad 2.0 dyzelinis L serijos varikliai šių problemų neturi!

Ratų išmatavimai 4x100, ET 35-38, centrinė 56mm. Tinka nuo Rover 200, Honda Civic modelių ir daugelio kitų modelių.


Mirtininkas (c)
Paskutinį kartą redagavo Kazys Sek Rgs 04, 2011 7:12 pm. Iš viso redaguota 4 kartus.
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 6:41 pm

Rover 800 (92 – 99 metai)
Didžiausias ir patogiausias automobilis Rover gamoje. Ieškant analogų, tai būtų I kartos Honda Legend, kuri naudojo tuos pačius variklius ir pakabą. Rover 800 yra gana retas modelis, nes iš viso pagaminti tik 123.595 automobiliai, pagrinde sedano kebulu. Kaip ir priklauso, jame daug privalumų – elektrinės šildomos sedynės, klimato kontrolė, oro pagalvės, dažnas odinis salonas ir t.t. Labai gražus Coupe kebulas, deja universalo nebuvimas.

Rover ligos – tarpinių problema kenčia tik vienintelis variklis, nuo 96 metų leistas KV6 2.5 litro variklis. Verta paminėti, kad iki 96 metų 2.5 ir apskritai visi 2.7 varikliai buvo Hondos. Dyzelinis 2.5 variklis - italų VM Motori kompanijos. Liaudyje ši įmonė neįgijusi pasitikėjimo, o ir praktikoje variklis pakankamai lepus ir bijantis aukštų apsukų. Visi kiti varikliai roveriniai, be gamykliniu problemų ir visai patvarūs. Nuo 94 metu leidžiamas su 2.0 Turbo varikliu (2 galingumų - 180ag ir 200ag), šį modelį gatvėje galima atpažinti iš didelių R17 6 stipinų ratlankių. Dėl didelio variklio galingumo ir automobilio svorio kenčia pavarų dėžės guoliai. Dėl menkos paklausos naudotų detaliu kainos ypač žemos, o naujų dalių kainos irgi nesikandžioja.

Kaip ir minėjau, automobilis pakankamai patvarus, turintis minkštą, bet tuo pačiu ir tvirtą pakabą. Verta atkreipti dėmesį į rūdis (nors ant daugelio 800 tai gana retas svecias). Palūžinėja išorinės durų rankenėlės, apatinis variklio balkis mėgsta prarudyti ir lūžti. Dyzelinių varikliai ir jų pavarų dėžės problematiški (Abu agregatai eina į minivenus Chrysler Voyager ir kitus amerikietiškus dyzelinius modelius. Perkant turbininį modelį žiurėti pavarų dėžės stovį. Vėliau viską tikrinti kaip ir kitus automobilius.

Ratų išmatavimai 4x114.3, ET 35, centrinė 64mm. Tinka nuo Rover 600, Honda Accord ir Prelude.

Išvada - tai labai geras automobilis, tik matyt dėl savo kainos, išorės ir vidaus dizaino netapęs populiariu.

Mirtininkas (c)
Paskutinį kartą redagavo Kazys Sek Rgs 04, 2011 7:12 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 7:00 pm

Rover 75

Šis automobilis išsiskiria is kitų Rover markė automobilių savo išore, o ypač vidaus dizainu. Automobilis gamintas 1999-2005 metais. Jis pakeitė iki jo gamintus 600 ir 800 serijos automobilius. Gaminamas sedano ir universalo kebulu. Taip pat Anglijos rinkai buvo gaminamas ir prailgintas sedano variantas (200 mm prailginta ratų bazė, taigi ir daugiau vietos galiniams keleiviams). Dažniausiai pasitaiko automobiliu su 1,8 K serijos bei 2,0 ir 2,5 KV6 benzininiais varikliais (Rover agregatai), bei 2,0 dyzeliniais varikliais (BMW agregatas). Retesni modeliai su 1,8 K serijos turbininiu ir 4,6 V8 Ford benzininiais varikliais. Pavarų dėžė gali būti 5 pavarų mechaninė Getrag arba 5 pavarų automatine JATCO. Priekinė ir galinė pakaba, kaip ir stabdžiai BMW 3 serijos (E46) analogas, taciau detalės nuo BMW netinka. Viduje vietos taip pat panašiai kaip BMW 3 serijos automobilyje. Bagažinė ganetinai talpi, pakaba dirba minkštai, garso izoliacija, lyginant su ankstesniais Rover automobiliais, tiesiog puiki. Vienas iš įdomesnių sprendimų – CD keitiklis sumontuotas daiktadėžėje (bardačioke). Taigi jei įsigijot auto su tokiu CD keitikliu, į daiktadėžę beveik nieko ir neįsidėsit.

Mechaninės pavarų dėžė patikimos ir patvarios, bet turi silpnų grandį – sankabą, o būtent sankabos pagrindinį ir darbinį cilindrus. Automatinės pavarų dėžės šių bėdų neturi, nes neturi sankabos, bet jei teks remontuoti – bus daug galvos ir piniginio skausmo.

Iš dažniausiai pasitaikančių problemų galima paminėti neveikiantį (arba veikianti ne visais greičiais) elektrinį radiatoriaus ventiliatorių, užsalančias durų spynas, neveikiančius atrakinimo/užrakinimo varikliukus spynose, užsikišusius lietaus drenažo vamzdelius po variklio dangčiu bei prie liuko, neveikiančią webastą (automobiliuose su dyzeliniu varikliu), kartais dalinai užsikiša pečiuko radiatorius ir tuomet keleivio pusė šildoma prasčiau nei vairuotojo. Tiesa, gana mažas distancinio pulto veikimo atstumas. Kartais veikia tik prie pat (apie 0,5 m) nuo automobilio. Bet tai greičiau ne gedimas, o nepatogumas.

BMW dyzeliai varikliai ”užkoduotų” gedimų lyg ir neturi, benzininiams K serijos varikliams būdingos ligos kaip ir ankstesniuose modeliuose naudotiems agregatams. Bet kokiu atveju, labai svarbu prisižiūrėti aušinimo skysčio lygį.

Verta pamineti, kad dyzeliniuose R75 montuojama webasta paprastai turi tik papildomo sildytuvo funkcija, t.y. dirba automatiskai ir tik esant uzvestam varikliui. Kaip autonominis sildytuvas (kad pasildytu automoobili neuzvedus variklio) pasitaiko labai retai. Tuomet turi buti valdymo taimeris, sumontuotas smulkmenu detuveje, esancioje po porankiu tarp priekiniu sedyniu.

Kaip ir mineta anksciau, Rover 75 pakabos detales panasios, bet daugeliu atveju ne identiskos su BMW detalemis. Tai liecia ir dyzelini varikli. Detaliu nesimeto ant kiekvieno kampo kaip liaudies automobiliu, bet paieskojus tikrai galima rasti ir devetu, ir nauju. Detaliu kaina – subjektyvus dalykas, taigi ar brangu ar ne - palieku spresti patiems.

Perkant verta pasidometi ar yra magnetolos kodas, nes atjungus akumuliatoriu, gali tekti vazinetis be muzikos…Kodo nereikalauja tik magnetola su dideliu monitorium. Taip pat turetu buti bent pora raktu, nes papildoma rakta bet kur nepasigaminsi. Is gamyklos buvo duodami du normalus raktai ir vienas atsarginis plastmasinis, be distancinio pulto.

gudrutis1 (c)
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Kazys
Forumo asas!
 
Pranešimai: 775
Užsiregistravo: Šeš Lap 04, 2006 3:24 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R_75

Standartinė Kazys » Sek Rgs 04, 2011 7:13 pm

2.0 L serijos Rover dyzelinis variklis

Gamintas 1995-2005 metais, montuotas į Rover 200/400/600/25/45, MG ZR/ZS, Honda Civic/Accord, Land Rover Freelander modelius. Komplektuojamas tik su mechanine 5 pavarų dėže, būna su 3 arba su 4 pakaitinimo žvakėm. Atmosferinių variklių nebuvo, visi buvo su turbinom.
Varikliai buvo 2 kartų ir 4 modifikacijų.
Senesnis, 1995-1999 variklis:
63kw – montuotas 1996-1999 metais i Rover 200, 400 bei Honda Civic automobilius. Be interkulerio ir su mechaniniu kuro siurbliu.
77kw – montuotas į apskritai visus išvardintus modelius iki 1999 metų. Nuo 63kw skyrėsi tuo, kad turėjo elektrinį kuro siurblį ir interkulerio sistemą.
Naujesnis, 2000 - 2005 variklis:
74kw - montuotas 2000-2005 metais į Rover 25, 45, Accord ir Freelander, bei nuo 2002 metų atsiradusius MG ZR ir ZS modelius. Turi šiek tiek mažesnį galingumą, bet didesnį sukimo momentą.
83kw – montuotas 2002-2005 metais i Rover 25, 45 bei nuo 2002 metų atsiradusius MG ZR ir ZS modelius. Tai toks pats 74kw variklis, tik skiriasi pati variklio (ECU) programa. jokio fizinio skirtumo variklyje ar jo agregautuose nėra, Tiesa, 83kw modeliai beveik visada naudojo galinius diskinius stabdžius, 74kw ėjo tik su būgniniais stabžiais.

Kuo skiriasi iki 1999 metų ir nuo 2000 metų naudoti varikliai? Nuo 2000 metų varikliai gavo kitokias turbinas, naujesnus, bet dažniau mėgstančius gesti kuro siurblius, taip pat kitokius purkštukus. Nuo 2000 metų taip pat nebeliko modėlių be interkulerio sistemos, nuo 2000 metų visi modeliai buvo pilnai "TDI". Fiziškai variklis, t.y. galva, blokas ir kiti agregatai visus 11 metų buvo vienodi.

Apskritai apie variklį - tai patikimas ir ekonomiškas variklis, nors gandų lygyje dėl benzininių variklių prastos reputacijos sako, kad "visi roverio varikliai yra prasti". Nepriklausomai nuo kėbulo, kuro sanaudos 5-6 litrai / 100km. Silpnosios vietos – generatoriaus itempėjas, plyštancios interkulerio šlangos, kartais sugendancios oro srauto matuoklės, Žiemą reikalingas geras galingas akumuliatorius, o užvedus jis labai sunkiai šyla (pirštinės būtinos :D) EGR vožtuvas (dažniausiai pataisomas tiesiog jį „užglušinant“). Komplektuojamas su PG1 pavarų dėže, jos silpnoji vieta – guoliai, prieš perkant klausykite ar jį neūžia. Taip pat dažnai išsimala kulisa (reikia keisti įvores).

Dėl čipavimo:
63kw - galima įsidėti interkulerio sistemą nuo 77kw, atsukti mechaninį kuro siurblio slėgį ir lėksite su vėjeliu :)
77kw - paprasčiausias variantas - nuvažiuoti per čipuotojus, kurie uz 100-130 eurų pakels galią iki ~100kw.
74kw ir 83kw varikliai - įdėkite nuo senesnio variklio purkštukus, pajusite neblogą galios prieauglį. Taip pat nuvežkite pas čipuotojus, jie pakeis variklio programą. Su senesnio tipo purkštukais ir nauja variklio programa turėsite apie 110kw galingumą.

Mirtininkas (c)
Rover 75 2005 m. Dyzelinis
A6 1999m. Dyzel power automatinis [EX]
Rover 75 1999 m. 2,5 L benzas-dujos avtamatas. [EX]
Rover 25 2000 m. SDi.. [EX]

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Standartinė Mirtininkas » Šeš Kov 24, 2012 9:37 am

Turbut nelabai tinka pagal tema, bet gal su laiku perkelsite mano isversta tekstuka:

VIN kodo iššifravimas pagal gamintoją MG Rover

VIN numeris sudarytas iš 17 ženklų. Kiekvienas ženklas VIN kode turi atskirą reikšmę:

1as simbolis - Pasaulio dalis (žemynas?).
2as simbolis - Valstybė.
3as simbolis- Gamintojas.
(SAR) - MG Rover gamintojo kodas.

4as simbolis - Modelis
5as simbolis - Markė
6as simbolis - Komplektacija
7as simbolis - Kėbulo tipas
8as simbolis - Variklio tipas
9as simbolis - Pavarų dėžės tipas ir vairo pusė (iš kairės ar iš dešinės).

10as simbolis - Modelio metai. Modelio metai prasideda praeitų metų rugpjūčio 31 dieną ir baigiasi einamųjų metų rugsėjo 1 dieną (pvz, 2011.08.31 - 2012.09.01)

A = 1997 ir senesni metai
W = 1998 metai
X = 1999 metai
Y = 2000 metai
1 = 2001 metai
2 = 2002 metai
3 = 2003 metai
4 = 2004 metai
5 = 2005 metai

11as simbolis - Gamyklos kodas:
D = Longbridge
M = Cowley

12-17 simboliai - automobilio serijinis numeris.

Rover 75, MG ZT VIN kodo iššifravimas:

SARRJSLPBXM100537 - pirmi trys simboliai (SAR) standartiniai gamintojams Rover ar MG Rover.

SARRJSLPBXM100537 - 4 ir 5 simbolis reiškia Rover 75/MG ZT

SARRJSLPBXM100537 - 6 ženklas reiškia automobilio komplektaciją (nuo bazinės iki geriausios):

C = Contemporary SE
H = Classic (TL2)
L = MG (TL7.1)
N = Contemporary
S = Comfort (TL4)
X = MG (TL5.1)
Z = Connoisseur (TL7)

SARRJSLPBXM100537 - 7as simbolis nurodo kėbulo tipą:

C = kupė
L = sedanas
T = universalas

SARRJSLPBXM100537 - 8as simbolis nurodo variklio tipą:

Varikliai:

E = 2.5 V6 (160PS) Petrol
F = 2.5 V6 (190PS) Petrol
G = 4.6 V8 Petrol
H = 2.0 Diesel
K = 2.0 V6 Petrol
L = 2.5 V6 Petrol
P = 1.8 Petrol
R = 1.8 Turbo Petrol

SARRJSLPBXM100537 - 9as simbolis nurodo pavarų dėžės tipą ir pusę, kurioje yra vairas:

Pavarų dėžė / Vairo pusė:

B = 1.8 benzinas mechanika vairas dešinėje
C = 2.0 dyzelinas mechanika vairas dešinėje
D = 2.0 benzinas mechanika vairas dešinėje
E = 2.5 benzinas mechanika vairas dešinėje
F = 2.5 benzinas mechanika vairas dešinėje
J = 1.8 benzinas automatas vairas dešinėje
K = 2.0 dyzelinas automatas vairas dešinėje
L = 2.0 benzinas automatas vairas dešinėje
M = 2.5 benzinas automatas vairas dešinėje

N = 1.8 benzinas mechanika vairas kairėje
P = 2.0 dyzelinas mechanika vairas kairėje
R = 2.0 benzinas mechanika vairas kairėje
S = 2.5 benzinas mechanika vairas kairėje
T = 2.5 benzinas mechanika vairas kairėje
W = 1.8 benzinas automatas vairas kairėje
X = 2.0 dyzelinas automatas vairas kairėje
Y = 2.0 benzinas automatas vairas kairėje
Z = 2.5 benzinas automatas vairas kairėje

SARRJSLPBXM100537 - 10as simbolis reiškia automobilio pagaminimo metus:

X = 1999
Y = 2000
1 = 2001
2 = 2002
3 = 2003
4 = 2004
5 = 2005

SARRJSLPBXM100537 - 11as simbilis nurodo gamyklą:

D = Longbridge
M = Cowley

SARRJSLPBXM100537 - 12-17 simboliai reiškia automobilio serijinį numerį.

Rover 200/25/ZR VIN kodo iššifravimas:
Paveikslėlis

Rover 600 VIN kodo iššifravimas:

Paveikslėlis

Už info ačiū rusams, baltarusams :) (c) Mirtininkas
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Šeš Kov 31, 2012 7:34 pm

Rover 75 testavimas
Kaip tai padaryti? Užvedame variklį, ir laikome nuspaudę kilometražo nunulinimo mygtuką
Paveikslėlis
kol atsiranda užrašas TEST
Paveikslėlis
Tada spaudinėjame kol atsiranda 19
Paveikslėlis
Laukiame kol užsidegs užrašas L_OFF ir iš karto paspaudžiame mygtuką
Paveikslėlis
Taigi, testavimą galime pradėti, nusistatome skaičių ir žiūrim informaciją.
1. Automobilio, variklio, prietaisų skydelio info.
1.0 Automobilio VIN kodas
1.1 K-numeris
1.2 Prietaisų skydelio numeris
1.3 "Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)"
1.4 Pagaminimo data - savaitės numeris (1200 = 12 metų savaitė) / metai 2000=2000)
1.5 "09_160 Hardware (09) and software number (16.0) of cluster"

2. Prietaisų skydelio patikrinimas. Šį testą galima atlikti iš karto, net prie neužvesto variklio. Tiesiog sulaukiam TEST, surenkam 2 ir žiūrim :)
Paveikslėlis

3. Aptarnavimo informacija.
3.0 Kuro sanaudos litrais, nuo paskutinio servisinio aptarnavimo.
3.1 dienų skaičius nuo paskutinio aptarnavimo.

4. Momentinės kuro sąnaudos
4.0 Momentinės kuro sanaudos litrais per valandą (pvz - 0105 = 10.5l/100km)
4.1 Kuro sąnaudos litrais 100 km (pvz - 0021 = 2.1l/val)
Paveikslėlis

5. Atstumas pagal kuro sąnaudas
5.0 Vidutinės kuro sąnaudos l/100km (pvz. 082 = 8.2l/100km)
5.1 Likęs nuvažiuoti atstumas pagal kuro likutį bake, km.

6. Kuro lygis bake
6.0 Kuro lygis bake (pvz. 109330 - Kairysis bako daviklis =10.9l; Dešinysis bako daviklis =33.0l
6.1 Bendras kuro kiekis bake (pvz. 0439: 10.9+33.0=43.9l
6.2 Daviklių diagnostika, paskutinis skaičius: 1 - abu davikliai geri; 2 - daviklio klaida; 3 - nėra signalo.

7. Temperatūra ir greitis
7.0 Aušinimo skysčio/variklio temperatūra (pvz. 021 = 21C)
Paveikslėlis
7.1 Išorinė/lauko temperatūra
7.2 Variklio greitis, apsisukimai per minutę
7.3 Automobilio greitis km/h

8. 7.0 - 7.3 reikšmės šešioliktaine (HEX) išraiška

9.0 Krovimas. (0140 = 14.0 V)

10. Valstybės kodas

11. Nežinoma paskirtis

12. Nenaudojamas.

13. Įspėjamųjų garsų testavimas

14. Klaidų kodai
Jei 000000 nėra jokių klaidų atmintyje

15 - 18 Nenaudojami

19. 3-18 testų atblokavimas

20. Kuro sąnaudų koregavimo formulė
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Ant Spa 23, 2012 8:14 pm

MG MGF ir TF visos reikiamos informacijos katalogas:
http://www.mgf.ultimatemg.com

Pvz, varikliu palyginimas:
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/en ... ptions.htm
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Tre Spa 23, 2013 7:24 pm

Viskas apie Rover 75 variklius:
http://www.youtube.com/watch?v=uvvaSSn_ez4
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Sek Sau 12, 2014 12:34 am

neskaityk tokiu puslapiu, yra wikipedia tam :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_L-Series_engine
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Šeš Sau 18, 2014 11:26 am

http://www.youtube.com/watch?v=9VJZIVmggOM
Kinietiskas android BMW e46 navigacijos blokas vietoj Rover 75 navigacijos blokelio, viskas veikia! :) Idomu ar veiktu originalus bmw magas? :roll:
420 tourer

RRR
Senbuvis šaunuolis :)
 
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: Ket Kov 07, 2013 7:06 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R75 CDT Conn Se

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė RRR » Pir Lie 07, 2014 10:44 am

Ultimate Buyers Guide for Rover 75 and MG ZT - nemažai informacijos apie daugelį aspektų šių automobilių.
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=75282
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Ant Spa 28, 2014 10:34 pm

Kuo skiriasi Rover 75 (MG ZT) dyzeliniai varikliai - 85 nuo 96kw? O gi beveik niekuo, tik kitokia variklio programa, įrašyta į patį ECU. Kaip gauti tuos papildomus 11 kilovatu? Tereikia rasti tokį donorą (jie ėjo nuo ~2002 metų, dažniausiai žymimi CDTi (bet paskutiniais metais tai galėjo reikšti ir 85kw!)) ir pasikeisti 3 dalykus:
1. Variklio kompiuterį ECU - europiniame modelyje jis yra dešineje pusėje po valytuvais.
2. Imobilaizerio bloką - baltas blokelis, randasi po vairuotojo kojom, reikia nuimti plastmasę, kurioje yra bagažinės mygtukas. Pats blokelis tvirtinamas metaliniame korpuse 2 varžtais, reikalingas specifinis įrankis juos atsukti TS30 TORX tipo galvutė (penkiakampė žvaigždutė su skyle, ne šešiakampė).
3. Į seną raktą/pultelį reikia įdėti visą mikroschemą ir būtinai neužmiršti kitame dangtelyje esančios mikroschemos (tokia ~3x6mm dydžio) foto: http://www.remotekey.co.uk/wp-content/u ... er75v5.jpg Pačios metalinės dalies, kuri kišasi į spynelę keisti nereikia.
TAI KĄ REIKIA PAKEISTI:
http://i61.tinypic.com/537m84.jpg
Nuotraukoje pateikti visi reikiami daiktai, tik juodos didelės dėžutės keisti nereikia (ten taip vadinamas komforto bloku), kai aš ir jį pakeičiau nuo anglo - pradėjo priekiniai langai atvirkščiai atsidarinėti/užsidarinėti :)
Būtina žinoti!!! Jeigu pas jus yra stabilumo kontrolė, o 96 kilovatų donore jos nėra, perdėjus visą komplektą - stabilumo kontrolė neveiks. Be abejo, turi atitikti ir pavarų dėžė, mechaninės ECU su mechanine, automatinės ECU su automatine.
420 tourer

Vartotojo avataras
Mirtininkas
Forumo asas!
 
Pranešimai: 3380
Užsiregistravo: Tre Bal 11, 2007 9:13 pm
Miestas: Vilnius
Automobilis: R420 Tourer

Re: Perku Rover - ką žiūrėti?

Standartinė Mirtininkas » Ket Geg 14, 2015 9:51 am

Patobulinta L serijos dyzelinio skiltis, kitos patikslintos, sulietuvintos :)
420 tourer


Grįžti į Diskusijos susijusios su autotransportu

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 1 svečias